Overslaan en naar de inhoud gaan

Stage Marketing Lay's, Doritos en Cheetos

Bedrijf: PepsiCo
Richting(en): Marketing / Product Management |
Niveau: HBO & WO
Locatie: Utrecht
Startdatum: 09 januari 2017
Vooraanmelden
Vooraanmelden

Vacatureomschrijving

Heb jij zin om de komende maanden fluitend naar je werk te gaan? Solliciteer dan nu en wordt dé nieuwe marketing stagiair van PepsiCo Benelux!

Hoe ziet een werkdag eruit? Je zult:

  • Als stagiaire bij het Lay's,Doritos & Cheetos Marketing Team nauw betrokken zijn bij de communicatiecampagnes van deze merken;
  • Ondersteuning bieden bij de lancering van nieuwe producten binnen ons merken portfolio;
  • Diverse communicatiecampagnes uitvoeren;
  • Diverse marktdata analyses en New Product Development trajecten opzetten voor zowel de Nederlandse als Belgische markt;
  • Actief meedenken over 'Below the Line' activiteiten en deze tot uitvoering brengen; Hierbij kun je denken aan consumenten promoties en evenementen en sampling campagnes in bijvoorbeeld supermarkten;
  • Design- en verpakkingsprojecten opzetten en uitvoeren;
  • Social Media en online campagnes ondersteunen

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een stagevergoeding van €435 per maand op basis van een 40-urige werkweek. Daarnaast zul je uiteraard ook een reiskostenvergoeding ontvangen.
  • Een toffe en leerzame stage waarbij je een kijkje achter de schermen kunt nemen bij PepsiCo Benelux: de op twee na grootste FMCG ter wereld.
  • De mogelijkheid om jouw kennis en de door jouw voorgestelde en/of uitgewerkte initiatieven daadwerkelijk in praktijk te brengen, zowel intern als extern.
  • Onderdeel zijn van een jong en enthousiast team en daarnaast ook collega's om je heen met veel werkervaring om mee te sparren.
  • Genoeg ruimte om jezelf optimaal te ontwikkelen.
  • Een informele, persoonlijke werksfeer die ideaal is om je kennis en creativiteit in te zetten. Ons doel is om jouw talent succesvol te koppelen aan onze uitdagende bedrijfsdoelstellingen.
  • Veel contact met de 15-20 andere stagiairs die op dit moment bij PepsiCo werkzaam zijn. Met hen zul je wekelijks lunchen en kun je kennis en ervaringen uitwisselen en zal de borrel ook niet overgeslagen worden.
  • Last but not least: De mogelijkheid om deel te nemen aan een van de PepsiCo sportteams en natuurlijk iedere vrijdag een lekkere zak chips mee naar huis!

Wie zoeken wij? Iemand die..

  • Allereerst van chips houdt;
  • HBO/WO is opgeleid in de richting van, of met affiniteit voor Marketing;
  • Pro-actief is met een hands-on mentaliteit;
  • Zelfstandig projecten kan leiden en zijn/haar werkzaamheden goed kan plannen;
  • Een teamspeler is met sterke communicatieve vaardigheden;
  • Affiniteit heeft met Social Media;
  • Affiniteit heeft met data;
  • Accuraat en sterk analytisch is ingesteld;
  • Goede beheersing heeft van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Een rijbewijs heeft;
  • Creatief is en beslissingen kan nemen.

Solliciteren?

Wij zijn op zoek naar een stagiair(e) om ons Marketing Salty team vanaf begin januari 2017 te komen versterken. Solliciteren is mogelijk als je ingeschreven staat bij een onderwijsinstituut of tot 3 maanden na afstuderen. Voor meer vragen over deze vacature kun je altijd contact opnemen met Celine Verheij (030-247 3869).

We vragen je om je CV en sollicitatiebrief als 1 document toe te voegen!

Other possibilities

Werken-bij-PepsiCo
Aanmelden tot en met

Stagiair(e) Sales Intern

Sales

PepsiCo - Utrecht

PepsiCo is looking for independent, enthusiastic and ambitious intern for the Sales Team, for a period of 6 months from August 2021 onwards. The team consists of Sales Managers, Account Managers, Account Support and Commercial Finance. Within our departments we are looking for a sales intern, which focuses on 2 different buying groups: 

  1. Sales Away from Home: Participate in daily work focusing on foodservice (e.g., Centerparcs, Johan Cruijf Arena, Shell) and wholesalers (e.g., Sligro, Bidfood) - 60% of your time. 

  1. Sales Non-Food Retail & Hard Discounters: Participate in daily work focusing on Non-Food Retail (e.g., Kruidvat, Action & Big Bazar), and Hard Discounters (e.g., Aldi & Lidl) - 40% of your time.

Broadly, your job will involve: 

  • Supporting the sales teams in all daily & ad hoc (multi-disciplinary) projects (with category management, e-Commerce, shopper marketing, etc.). Such as; supporting the B2B e-Commerce team with their customers and strategic planning 

  • Contributing to preparations needed for different internal & external meetings. 

  • Supporting the roll-out of account plans. 

  • Participating in ongoing projects with for example new products or go to markets. 

  • Tracking and analyzing of customer performance and present back to the sales teams. 

  • Weekly Store visits.