Overslaan en naar de inhoud gaan

Linklaters LLP

2900 werknemers

Billing Specialist Secretariaat

Niveau
HBO

Billing Specialist Secretariaat

Heb jij affiniteit met de administratieve en financiële afwikkeling van zaken, houd jij van rechtstreeks klantcontact en werk jij graag samen met andere ambitieuze en klantgerichte professionals?

 

Dan ben je bij Linklaters aan het juiste adres.

 

Voor onze vestiging in Amsterdam zijn wij per direct op zoek naar een billing specialist secretariaat die enthousiast wordt van een nieuwe uitdaging op professioneel gebied met uitstekende arbeidsvoorwaarden.

Linklaters LLP is een internationaal advocatenkantoor dat toonaangevende bedrijven, financiële instellingen en overheden adviseert bij complexe en grensoverschrijdende transacties, projecten en procedures.

 

Als billing specialist secretariaat maak je onderdeel uit van het corporate team dat momenteel in Nederland bestaat uit 53 collega’s. Het corporate team bestaat uit het arbeidsrechtteam, het ondernemingsrechtteam, het notariaat en de fiscale praktijk.

 

Als billing specialist secretariaat werk je intensief samen met de advocaten, notarissen, fiscalisten en het financiële administratieteam om de zaakopening, opdrachtbevestiging en declaraties in goede banen te leiden. Je zorgt voor de administratie rondom zaakopening (en de opvolging met de klant omtrent), het bijhouden van de tijdslijnen, het geven van updates aan de klanten en het verdere declaratie proces. Hierbij bestaat de mogelijkheid om dit gedeeltelijk vanuit huis te doen.

 

Naast de dagelijkse praktijk biedt Linklaters uitstekende interne opleidingen gericht op het ontwikkelen en verbeteren van jouw vaardigheden.

 

Wij maken graag tijd vrij om informeel kennis te maken en uit te leggen waarom wij zo enthousiast zijn om bij Linklaters te werken.

 

Algemene taken en verantwoordelijkheden omvatten onder andere:

  • assisteren met het openen van zaken en sturen van opdrachtbrieven;

  • organiseren en houden van interne besprekingen met de advocaten om het declaratieproces te bespreken;

  • zorgdragen voor accurate urenregistratie en het bewaken van prijsafspraken in het systeem;

  • sturen van fee updates naar de cliënten;

  • voorbereiden, uitsturen en opvolgen van declaraties;

  • bewaken van betalingstermijnen; en

  • alle andere bijkomende financieel administratieve werkzaamheden.

 

Spreekt jou dit aan en:

  • beschik je over sociale vaardigheden en ben je een teamspeler;

  • ben je nauwkeurig, zowel cijfermatig als taalkundig;

  • heb je een internationale mindset;

  • ben je flexibel en bereid om een extra stap te zetten indien nodig, zodat we gezamenlijk het beste resultaat bereiken;

  • ben je proactief, stressbestendig en oplossingsgericht;

  • ben je diplomatiek en integer; en

 

Voldoe je aan onderstaande functie-eisen:

  • je beheerst de Nederlandse taal vloeiend, en de Engelse taal uitstekend, beide in woord en geschrift;

  • je beschikt over minimaal hbo werk- en denkniveau;

  • je beschikt over goede vaardigheden met Microsoft Office (met name Outlook, Excel en Word) en SAP

  • je hebt ervaring binnen een internationale organisatie en/of advocatenkantoor (geen must); en

  • je bent bij voorkeur 24 tot 40 uur beschikbaar,

stuur dan jouw sollicitatiebrief en cv via de onderstaande link, of neem voor vragen of een vrijblijvend gesprek over de inhoud van de vacature en/of Linklaters gerust contact op met Nicole Schuts-Nieman, via nlrecruitment@linklaters.com of 020 – 799 62 00.

 

Naast sollicitatiegesprekken zijn een referentiecheck en een assessment onderdeel van de procedure.

 

Wij zien er naar uit om je te ontmoeten!
 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld