Overslaan en naar de inhoud gaan

STAGIAIR(E) EVENTS

Bedrijf: Ahold Delhaize
Richting(en): Marketing / Product Management, Online Marketing, PR / Communicatie |
Niveau: HBO
Locatie: Zaandam
Vooraanmelden
Vooraanmelden

Jouw nieuwe baan en werkplek

Bouw jij als Stagiair events mee aan de in- en externe reputatie van Albert Heijn, Etos en Gall & Gall door mee te werken aan de ontwikkeling én uitvoering van strategische events?

Lees dan snel onderstaande vacature!  

 

Dit ga je bij ons doen
Het eventteam van Albert Heijn Communicatie zoekt een stagiaire om het team te ondersteunen in het vlekkeloos organiseren van al onze digitale & (straks ook weer) live evenementen.

Denk aan een livestream voor de directie van Albert Heijn, een online dialoogsessie met stakeholders of een strategie-update voor onze leveranciers. De opdrachtgevers zijn interne klanten van Albert Heijn, maar ook Gall&Gall en Etos kunnen opdrachtgever zijn.

De stagiair events is regelmatig zelf aanwezig bij evenementen om te ondersteunen en coördineren. Daarnaast kun je kleine traffic projecten managen, zoals grafische vormgeving, drukkerij, merchandising, etc. Op deze manier leer je het vak eventmanagement in de praktijk goed kennen. En ben je ook nieuwsgierig naar wat onze overige collega’s van de afdeling communicatie doen? Je krijgt van ons alle ruimte om in gesprek te gaan met hen. Ons doel is om er voor jou een leuke en leerzame stage van te maken.

Dit bieden we jou

• Interessante en veelzijdige stageplaats voor 5 of 6 maanden;
• Veel verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatieven;
• Een kijkje op de afdeling waar meegedacht en –gewerkt kan worden aan alle vernieuwingen en verbetering voor de winkel en de medewerker;
• De Ahold Delhaize internship experience (borrels, events en netwerken met alle stagiairs binnen het hoofdkantoor);
• Goede stage- en reiskostenvergoeding (450-500 euro per maand plus reiskostenvergoeding);
• Stage waarin je échte werkervaring opdoet in het veld!
• Mogelijkheid tot afstuderen in combinatie met 4 dagen meewerken.

Dit breng je mee

• Je volgt een HBO opleiding in de richting van eventmanagement, hospitality, entertainment/media, communicatie of (online) marketing (of vergelijkbare studie)
• Affiniteit met de digitale wereld en hospitality
• Excellente communicatieve vaardigheden zowel in Nederlands als in Engels
• Vaardig in Powerpoint en Excel
• Kennis van Adobe applicaties en Keynote is een pré

Daarnaast ben jij:
• Teamplayer, maar ook iemand die zelfstandig (thuis)werkt en pro actief werkzaamheden aan/oppakt
• Servicegericht en graag anderen vooruit willen helpen
• Flexibele inzet en zeer stressbestendig
• Gedisciplineerd, accuraat en gestructureerd
• Creativiteit is geen talent, het is een manier van werken
• Hongerig, proactief, zonder negen-tot-vijf-mentaliteit
• Sterk in multitasking

Solliciteer en kom binnen
Wil je meebouwen aan het succes van Albert Heijn? Solliciteer direct!
We willen je vragen om geen standaard motivatiebrief te sturen, maar een antwoord te formuleren op de volgende vragen. Maak je liever een vlog of kies je liever een andere creatieve vorm in plaats van een motivatiebrief? Dat kan natuurlijk ook.
1.    Waarom zou je bij Albert Heijn stage willen lopen?
2.    Waarom denk jij dat je geschikt bent voor deze stageplek? Vermijd woorden die in deze vacaturetekst staan en houd het persoonlijk. 
3.    Wat is een van je sterke punten en welke vaardigheid zou je (verder) willen ontwikkelen tijdens deze stage?

Heb je vragen? Mail dan naar stage@aholddelhaize.com

Andere mogelijkheden

Werken-bij-Ahold Delhaize
Aanmelden tot en met

Stagiair(e) Trade Marketing

Marketing / Product Management, PR / Communicatie

Ahold Delhaize - Zaandam

Ben jij een enthousiaste student(e) met een flinke dosis motivatie, heb je affiniteit met health, beauty, online marketing en wil jij media campagnes bedenken, coördineren en verkopen waar zowel de leverancier als Etos blij van wordt? Lees dan verder!

Dit ga je bij ons doen

In ons jonge en dynamische team ga je als stagiair(e) helpen om onze mediaplannen (met o.a. social, display, video, on-site, Digital Out Of Home) te verkopen en te coördineren. Het doel is om mediaplannen te creëren waar zowel de leverancier als Etos de vruchten van plukken. Dit doen we door samen met de leveranciers de producten van Etos te tonen aan de juiste doelgroep, via het beste medium, op het juiste moment. De media campagnes zijn divers, van het extra aanzetten van een promotie om meer sales te genereren tot pure branding en zichtbaarheid door mee te liften op de media inzet van Etos zelf.

Je werkt mee aan klantenpresentaties en commerciële proposities en draagt bij aan verschillende taken, zoals het realiseren van mediaplannen en het maken van evaluaties. In deze functie werk je nauw samen met de media planner en accountmanagers en schakel je bovendien ook met leveranciers en andere collega’s binnen het e-commerce team. Om je werk goed te kunnen doen heb je contact met alle media specialisten binnen het Etos e-commerce team. Superleuk want daar kun je ontzettend veel van leren!

Jouw nieuwe werkplek

Bij Etos, onderdeel van Ahold Delhaize, hebben we maar één doel: mensen helpen en inspireren om gezonder en gelukkiger te leven. Werken bij Etos betekent werken bij een organisatie in transitie. Je helpt mee in het vormgeven van de (online) drogist van nu én in de toekomst. Het Etos E-commerce team is een gedreven team van specialisten op het gebied van o.a. online marketing, product development, webanalyse en conversie optimalisatie. We werken elke dag hard én met veel plezier om de commerciële doelen van onze webshop te behalen. Naast de intensieve samenwerking met jouw collega’s binnen Etos heb je veelvuldig contact met belangrijke externe stakeholders, zoals leveranciers en marketeers. Samen bouwen we aan het online succes van Etos.nl! Normaliter werk je vanuit ons bruisende hoofdkantoor in Zaandam. Vanwege de huidige situatie is thuis jouw nieuwe werkplek.

Werken-bij-Ahold Delhaize
Aanmelden tot en met

Stagiair(e) Category Management Etos Gezondheid

Marketing / Product Management, Sales

Ahold Delhaize - Zaandam

Lijkt het jou leuk om commercieel bezig te zijn met het optimale productassortiment? Motiveert het jou om productcategorieën bij Etos te laten stijgen tot ongekende hoogtes? En schakel je graag met veel verschillende interne en externe partijen? Lees dan verder! 

De afdeling Category Management is het hart van de organisatie en dus hebben alle beslissingen die wij nemen direct impact op de omzet. De afdeling is verantwoordelijk voor alle producten die in de winkel liggen. Welke nieuwe producten leggen we in het schap? Welke producten halen we eruit? De markt is continu in beweging door veranderende behoeftes van klanten en ons assortiment. Kortom, in deze diverse en dynamische stageplek zie je het resultaat van jouw werk direct terug in de winkel!  Tijdens deze uitdagende stage ligt de nadruk op het meewerken en ervaring opdoen. Naast jou eigen projecten, die je zelfstandig op zal pakken, draai je volledig mee in de categorie. Dit geeft jou de kans om zowel intern als extern met veel verschillende partijen te schakelen en zo alle facetten van Category Management en retail goed te leren kennen.

  • Jouw takenpakket bestaat o.a. uit de volgende werkzaamheden:
  • Ondersteunen van het promotieplan
  • Ondersteunen in het maken van het winkelschap en het maken van productselecties
  • Aansluiten van de interne afdelingen
  • Leverancierscontact
  • Eigen projecten die aansluiten bij jouw interesses
Werken-bij-Ahold Delhaize
Aanmelden tot en met

Retail Marketing Analyst bij Albert Heijn Media Services

Marketing / Product Management

Ahold Delhaize - Zaandam

Retail Marketing Analyst bij Albert Heijn Media Services

Hoofdkantoor Zaandam – 40 uur per week
 

Als Retail Marketing Analyst maak je onderdeel uit van Albert Heijn Media Services (AHMS). Deze jonge, ambitieuze afdeling is binnen Albert Heijn verantwoordelijk voor de verkoop, ontwikkeling en uitvoering van omnichannel campagnes voor A-merken. De campagnes worden uitgerold in de totale mix van retailkanalen binnen Albert Heijn, AH.nl, Etos en Gall&Gall.


Binnen AHMS zijn we op zoek naar versterking in ons Campaign Performance team. Binnen dit team ben je verantwoordelijk voor het bouwen, onderhouden en verder ontwikkelen van data modellen & evaluatiescripts en help je bij het verkrijgen van inzichten die klanten (adverteerders) in staat stelt onderbouwde keuzes te maken om marketing campagnes in te zetten binnen de retail media omgeving van Albert Heijn. Bovendien schakel je regelmatig met Campaign Performance specialisten & Data Monetization consultants over diepgaande data analyses. 


Je maakt als Retail Media Analyst impact bij AH Media Services door:  

 

  • Campagne gerelateerde klik-, zoek- en transactiedata te analyseren, hiervoor gebruik je Python, R, en/of SQL.

  • Databronnen te koppelen, data te analyseren, en met data oplossingen te komen, zodat commerciële vragen vanuit klanten (adverteerders) heel gericht beantwoord worden.

  • Het opbouwen en inrichten van overzichtelijke dashboards.

  • Continu goed met de business af te stemmen over de vragen die leven, requirements voor de datamodellen & scripts op te stellen, en vanuit jouw ervaringen hierover proactief advies te geven. 

  • Je stakeholders mee te nemen door de resultaten van de analyses op een begrijpelijke wijze.

Jouw nieuwe werkplek.

Als Retail Marketing Analyst werk je bij Albert Heijn, onderdeel van Ahold Delhaize. Albert Heijn is de nummer 1 food retailer van Nederland. Al ruim 130 jaar de vertrouwde en inspirerende partner voor miljoenen klanten. Met meer dan 1000 winkels in Nederland en België en 24/7 op ah.nl zijn wij er altijd en overal voor onze klanten. Maar er is werk aan de winkel om een volgende fase te realiseren. Om ‘beter eten’ voor iedereen bereikbaar te maken en boodschappen doen nog gemakkelijker te maken.
 

Normaliter werk je vanuit ons bruisende hoofdkantoor in Zaandam, op de?2e etage. Vanwege de huidige situatie is thuis?nu?jouw nieuwe werkplek. De afdeling Media Services is binnen Albert Heijn verantwoordelijk voor de verkoop, ontwikkeling en uitvoering van crosschannel Retail Media campagnes voor A-merken. Deze campagnes worden uitgerold in de totale mix aan retail mediakanalen die wij bij Albert Heijn kennen (print, online, instore, direct mail, demo’s). Alles wat je samen met jouw collega’s doet is uiteindelijk zichtbaar in onze winkels, op AH.nl, de App en bij de mensen thuis.  
 

Benieuwd naar de mensen met wie je direct samenwerkt? De afdeling Media Services bestaat uit een viertal teams: Accountmanagement, Media Bureau Sales, Project-& Inventorymanagement en Insights & Analytics. Als Retail Marketing Analyst werk je binnen het Campaign Performance team. Naast de intensieve samenwerking met jouw collega’s binnen Albert Heijn heb je veelvuldig contact met Media Bureaus en externe adverteerders. 


Covid-19.
Onze grootste prioriteit is de gezondheid van onze medewerkers en klanten. En ook wij houden ons aan de adviezen en richtlijnen van het RIVM en de overheid. Dit betekent dat onze collega's van het hoofdkantoor momenteel grotendeels vanuit huis werken. We zorgen voor een goede digitale verbinding met elkaar, zodat we met plezier blijven samen werken. Alle gesprekken voor jouw sollicitatie zullen via video plaatsvinden.